Kontakt

julmysigt@gmail.com

torsdag 31 oktober 2013

Amelia jul

Igår läste jag tidningen och jag tyckte att den var helt ok. Men inte lika bra som dom andra åren.
Fick med två dvder den ena med Downtown Abbeys julspecial från 2011. Och the holiday som även en annan bloggare reagerade på då vi fick den med Amelia förra året.
Den filmen låg bakom DA dvdn så jag såg inte vilken film det var. Kunde ju inte drömma om att dom skulle ha samma filmer två år på raken.
Tyckte det var bättre när man fick med olika pynt istället för dvd.

2 kommentarer:

  1. Jag gillade inte tidningen, har dock aldrig läst någon av de andra numren tidigare så jag har inget att jämföra med. Tycker det låter dumt att ha med samma film två år i rad

    SvaraRadera
  2. Jag måste verkligen köpa Amelia Jul nu! Har inte hunnit än, men alla julbloggar skriver ju om den... Och jag måste nog säga att jag är av motsatt åsikt, får hellre en film med på köpet än (nåt krafsigt) julpynt!

    SvaraRadera