Kontakt

julmysigt@gmail.com

onsdag 16 oktober 2013

Önskelistor

Varje år i början av november brukar jag fråga runt bland släkten vad dom önskar sig till jul. Kan ju säga att det är inte det lättaste att få bra svar.
Oftast kollar dom undrande på mig och säger att oj vad tidigt du frågar…ja man kanske vill vara klar med shoppingen innan julafton Blinkar

Så brukar inte få några svar på vad folk vill ha i november.
Väntar ca en månad innan jag frågar igen och då har vi kommit till början av december och fortfarande vet inte folk vad dom vill ha, inte ens barnen…
Så brukar ta saken i egna händer och hitta på saker, oftast blir det presentkort på nån affär eller bio.
Hur lätt har ni att få ur folk vad dom önskar sig?
sot

5 kommentarer:

  1. Hej Googlade julblogg då jag är så sugen men alla runt om är så anti innan advent närmar sig, Jag vill ju oxå få in önskelistorna nu!! Men julklapps önskelistor dröjer här med, fast jag har färdiga dokument med vår familjs listor som jag fyller på eller raderar lite på under sep-dec.

    Blir nu en glad julbloggs följare Tack att du bloggar om min favorit högtid.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      Vad kul att du hittade hit =D
      Gå in på www.julbloggar.se så hittar du mer bloggar =D

      Radera
  2. Barnen går det bra att få ifrån faktiskt, de vet hur jag är och är faktiskt lite lika dom med (de är 21 och 22).
    Sen köper vi inte åt så många fler, farmor och farfar ska aldrig ha nåt säger dom, så dom får man hitta på nåt åt ändå.
    Sambon brukar också kunna komma på nåt.:)

    SvaraRadera
  3. Haha, man får väl den klassiska " snälla barn" av sina föräldrar varje år..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja faktiskt, trots att jag är 32 så får jag höra snälla barn fortfarande.

      Radera