Kontakt

julmysigt@gmail.com

fredag 4 oktober 2013

Presentation =D

Eftersom jag är ny så tänkte jag skriva en presentation.

 

Jag heter Caroline och är 32 från Stockholm och älskar allt som har med julen att göra.
Tyvärr så är mina vänner inte lika entusiastiska när jag pratar jul och kommenterar att nu är det bara si och så många dagar kvar till julafton. Så jag tänkte att en blogg med jultema vore bra, då kan man dela med ´sig av julsuget med likasinnade =)

Hoppas kunna uppdatera mycket och ofta.
Hittade tyvärr ingen bild på mig i den här datorn…

Måste lägga till att jag följer alla julbloggarna varje dag och det är kul att läsa hur folk firar jul och vad dom har för förväntningar.

ChristmasTree1

8 kommentarer:

  1. välkommen! jag är också ny in i julbloggsvärlden :)

    SvaraRadera
  2. Tack och välkommen till dig också =)

    SvaraRadera
  3. Välkommen! Det är så roligt att julblogga detta blir mitt fjärde år och det blir bara roligare för varje år

    SvaraRadera
  4. Välkommen till gemenskapen! Är inne på mitt sjunde år med julbloggen och det blir roligare och roligare för varje år=)

    SvaraRadera
  5. Välkommen! :) Det här är mitt första år med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och välkommen till dig också =)

      Radera
  6. Välkommen! Kul med nya julbloggare. Vi är som en enda stor familj. :) Jag började mitt jubloggande 2010.

    SvaraRadera