Kontakt

julmysigt@gmail.com

måndag 29 september 2014

En ny jullista =D

Hittade den här nya listan hos bloggen My kind of Christmas, hon har gjort en egen lista som jag gillade.


  1. Om du bara fick plocka fram ett julpynt den här julen, vad skulle det vara?
    Det skulle nog bli julgranen då den tillför så mycket under julen.
  2. Hade du helst haft pasta med köttfärssås till julmiddag eller firat jul utan Kalle och julmusik.
    Tycker att julbordet hör till julen så då hoppar jag över Kalle och julmusiken.
  3. Brukar du ge tillbaka på något vis vid julen? (välgörenhet mm)
    Nej inte bara för att det är jul, brukar skänka när det är välgörenhets/hjälpgalor på TV.
  4. Om du bara fick ge en julklapp till en person denna julen vem hade det varit?
    Skulle nog bli mannen, har två syskonbarn så det skulle ju bli orättvist om bara en fick.
  5. Dricker du helst varm choklad med eller utan grädde?
    Oj det är olika, köper jag ute blir det till 90% med grädde men hemma blir det aldrig grädde.
  6. Har du någonsin byggt ett pepparkakshus?
    Ja vi brukade bygga när jag var yngre men då fick jag vara med på dekorationerna eftersom det var lite riskfyllt med varmt socker när det skulle limmas ihop.
  7. Hur ser din Julafton ut i kort från morgon till kväll.
    Blir en snabb frukost för att vid lunch åka till mannens familj för en jullunch.
    Vid 16 brukar vi dra oss hem mot min syster och min sida av familjen, där brukar det bli julmiddag och sen har vi öppning av paketen.
  8. Hade du helst aldrig mer fått lyssna på julmusik eller bara fått lyssna på en julsång under hela julen?
    Hade nog valt bort musiken helt, skulle bli knäpp om jag var tvungen att lyssna på samma låt under hela julen.

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att du svarade på min lista! Jättekul att få läsa :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du gjorde en lista med roliga frågor =D

      Radera