Kontakt

julmysigt@gmail.com

torsdag 4 september 2014

Julmarknader jag ska hinna med...

Ja varje år vill man ju åka på så många julmarknader som möjligt, men som vanligt blir man uppbokad hela tiden och helt plötsligt är julen slut och jag brukar säga till min mamma att "men vi skulle ju på alla marknader och vi hann bara med 2, hur gick det till?".
Samma visa varje år...

Så i år ska jag försöka hinna med dessa julmarknader. (hoppas jag).


  • Steninge Julmarknad. Ligger i Sigtuna kommun norr om Stockholm.
    15 november-23 december
  • Skansen Julmarknad. Ligger på Djurgården mitt inne i Stockholm.
    29-30 november 6-7,13-14, 20-21 december.
  • Sigtuna Julmarknad. Ligger i Sigtuna kommun norr om Stockholm.
    30 november, 7, 14, 21 december.
  • Lisebergs Julmarknad. Ligger på Liseberg i Göteborg.
    Öppettider tryck HÄR.

Japp dessa är på listan, hoppas att det fungerar =D
Bild från Skansen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar