Kontakt

julmysigt@gmail.com

onsdag 3 september 2014

Skillnaden mellan förra julen och årets jul.

Julafton 2013 firade jag och min man i New York, det var superkallt men mysigt med alla julbelysning. Vi kikade i affärer och åt julmiddag på en mysig restaurang (har för mig att det blev en köttbit).
Dagen efter flög vi vidare till Orlando, där firade vi även nyår.

Det var kul att fira jul i USA men det blir ju ganska ensamt, vi var ju bara 2 personer.
Annars brukar man ju vara ett helt gäng som firar.




















Årets jul blir helt tvärtemot, det blir jul med fler familjemedlemmar och julen kommer firas hemma i lugn och ro.
Är ju så skönt att vara hemma och bara kunna vara, kunna vara sig själv med familjen och äta en massa god julmat.
Saknade den svenska julmaten förra julen.
Hoppas ju på en massa snö =D

Hur kommer ni fira er jul?
Hemma eller ska ni bort?

1 kommentar:

  1. Jag har spenderat alltför många jular utomlands delvis ensam, så numera skulle jag inte drömma om att åka bort och inte kunna fira med syster+familj och min mamma!

    SvaraRadera