Kontakt

julmysigt@gmail.com

onsdag 24 september 2014

Sugen på granar...

Skulle vilja ha fina kransar och girlanger hemma i fuskgran, men tycker att det är svårt att hitta sånt i Sverige.
Hade man bott i USA hade det inte varit ett problem då dom har julsaker i mängder.

Så när jag hittade den här sidan konstgjorda-julgranar.nl/ , fick tipset från Jul i fjällen.
Det är en firma från Holland som säljer i Europa, dom säljer både till privatpersoner och företag.
Dom har massor av fina saker och jag blev bra sugen på att testa en krans samt en girlang, måste mäta lite hemma bara.

Hade gärna shoppat hem en stor gran men vi har så lågt i tak =( så det känns onödigt med en ny.

Dom skickar med DHL och frakten gick på ca 100kr.








































3 kommentarer:

  1. Jag håller med, de ser jättefina ut. Hade jag haft ett balkongräcke hade jag jättegärna velat ha en girlang med belysning.

    SvaraRadera
  2. Ja vilka granar! Jag vill ha!!! Måste bara strida med samvetet... har en fungerande gran... men vill ha en ny för dryga 1000lappen...

    SvaraRadera
  3. Ja, måste nog beställa en gran härifrån i alla fall :) Får ta en 180cm hög om jag inte hittar nån annan snart... Måste ju hinna få den till jul oxå, eller helst advent ;)

    /Emma, Jul i fjällen

    SvaraRadera