Kontakt

julmysigt@gmail.com

tisdag 9 september 2014

Vill ha ett större hus att pynta ;-)

Har handlat från en amerikansk firma som heter Neiman Marcus och när man har blivit kund så skickar dom ut kataloger.
Häromdagen fick jag en katalog som hade lite av deras julsortiment.
Skulle vilja ha en stor del av deras saker, men vissa av sakerna är väldigt dyra då dom är handgjorda.

Sugen på bjällran som är graverad med 2014 och ingår i en serie som kommer ut varje år.
Även girlangen verkar fin.
Granmattan skulle jag vääääldigt gärna äga men den kostar ca 6.000:- då den är handgjord.


1 kommentar:

  1. Jag håller med! Jag bor på 40 kvadratmeter, men har önskedrömmar om att kunna pynta en vrå som är dubbelt så stor...jag har definitivt julsaker så det skulle räcka och bli över - haha!

    SvaraRadera