Kontakt

julmysigt@gmail.com

måndag 22 september 2014

Vill pynta alla rum

När jag julpyntar vill jag gärna pynta i alla rum.
Förra året gick jag fullt ut i badrummet med röda handdukar och röd badrumsmatta.

I sovrummet sover man ju "bara" men vill ju gärna ha juligt där också.
Har ju alltid en stjärna i fönstret och juliga lakan men skulle vara mysigt om man fick till det som på bilderna.

Enda rummet hemma som inte är pyntat är tvättstugan, har inga fönster där annars hade jag kunnat pynta fönstrena också.

Pyntar ni alla rum?

3 kommentarer:

  1. Det blir nog mest bara pynt i hallen, köket och vardagsrummet. I sovrummen är det bara en stjärna eller ljusstake. Vill pynta mer i sovrummen i år och toaletterna fick sig bara varsin jultvål förra året. Får bli bättring på pyntet till den här julen helt enkelt. :)

    SvaraRadera
  2. Absolut! Men jag skulle vilja ha nya julhanddukar och ett fint nytt julpåslakansset till i år!

    SvaraRadera