Kontakt

julmysigt@gmail.com

tisdag 21 oktober 2014

Bath and Body Works Juldofter

Tyvärr har vi ju inte Bath and Body Works här hemma i Sverige, men har man tur och ska på semester till ett land där det finns så rekommenderar jag er att shoppa loss bland doftljus och hudvårdsprodukter.
Dom säljer ju bland annat sina berömda 3-veks ljus som finns i en uppsjö av dofter.
Sen säljer dom allt från duschkrämer, lotion, doftande handsprit mm mm.

När jag var i USA i vintras fick 3 mindre ljus och några handsprit följa med hem, hade gärna shoppat mer men väskan var redan på gränsen när det kom till vikten...

Ljusen jag köpte var i doften Twisted Peppermint(luktar polkagris) och Tis the season(luktar som en blandning av julens alla kryddor).
Dom doftar så gott och släpper bra med doft när man eldar dom.

Mina favoriter bland doftljus är just Bath and Body Works och Voluspa, det är dom som jag tycker släpper mest doft.

Köpte ju även med mig handsprit i doften Twisted Peppermint och dom kommer i små söta förpackningar som man kan ha i handväskan eller på flyget.

Köpte ju dessa saker i januari, så dom står och väntar på att bli använda...

Så är ni på semester och springer förbi en Bath affär så gå in och kolla sortimentet, det ändras efter årstiderna.
Till hösten har dom mycket dofter med pumpa bland annat.

Handsprit
Ljus med 3 vekar

4 kommentarer:

  1. Åh, jag vill till USA och shoppa en massa julgrejer. Som tur är så är min mamma i Florida just nu. Kanske kan hoppas på ej tidig julklapp därifrån :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken tur att du har mamma i Florida, hoppas hon kan ta med ljus hem till dig =)

      Radera
  2. Hej! Kan tipsa om den svenska hemsidan craycray.se som tycks ta in de mindre ljusen. Har inte beställlt där ifrån än, men kommer nog göra det nu när lönen kommer. De är dock väldigt mycket dyrare än de i USA - men jag vill så gärna ha ett ju :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh tack för tipset ska genast gå in och kolla vad dom har.

      Radera