Kontakt

julmysigt@gmail.com

onsdag 29 oktober 2014

Fuskar lite...

Jo det är sant, jag har fuskat lite med julsaker...
Har ju haft ett gäng julkokböcker uppe i köket hela året, det bara blev så...

Men idag fick jag nog av mina ledsna blockljus, har två höga ljusstakar för blockljus och nu var ljusen inne på sista svängen.

Så när jag gick runt och fixade hemma så gick jag förbi dom några gånger för mycket tydligen haha.
Fick nog och slängde dom, problemet nu blev att jag inte hade några nya vita ljus hemma.

Men när vi var på IKEA sist shoppade jag två röda blockljus till ljusstakarna, så istället för tråkiga tomma ljusstakar så åkte dom röda ljusen fram.
Oooops hehe.
Får se om mannen märker något...

Har även slängt upp grankransen på ytterdörren men den är opyntad än så länge.

Har ni fuskat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar