Kontakt

julmysigt@gmail.com

torsdag 30 oktober 2014

Hitta julbord...

Har funderingar på det här med julbord.
Har ju ett inbokat med mannens pappa och hans familj, är en tradition vi har att varje år att äta julbord tillsammans.
Tycker det är en mysig tradition, oftast är ju alla så upptagna så det blir svårt att hitta tid tillsammans.

Sen ska jag kolla med min sida av familjen om dom vill ut och äta julbord, är lite av en tradition på min sida också men det blir inte av varje år.
Det svåra är ju att hitta ett datum där alla kan.
















Men har också funderingar på om jag och mannen ska hitta på något tillsammans, vi firar 7-årig bröllopsdag i början av december.
Bröllopsdagen ligger mitt i veckan så när vi hittar på något spelar ingen roll.
Som det ser ut nu så kommer det bli första advent helgen.
Har länge varit sugen på att prova ett julbord med övernattning, skulle vara mysigt.
Ska kolla runt lite bland slott och herrgårdar och se vilka som erbjuder julbord med övernattning.

Har ni några tips på ställen runt Stockholm som är bra?

Ska ni ut och äta julbord?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar