Kontakt

julmysigt@gmail.com

fredag 24 oktober 2014

Jula till fönstren

En del av julpyntet hamnar ju i våra fönster som tex adventsljusstakar och stjärnor.
Våra fönster ingår verkligen i våra jultraditioner.

Jag har bara stjärnor i våra fönster, har faktiskt inga adventsljusstakar.
Det beror nog på att jag inte har så bra fönsterbrädor.
Några jular hade jag som en ljusgardin med stjärnor som jag hade köpt på IKEA (lika som på bilden).
Det var jättefint men då vi har ganska breda fönster så skulle jag behöva 1,5 ljusgardin.

I år vill jag pynta till det lite extra i våra fönster.
Har hittat några inspirationsbilder, gillar verkligen det här med att hänga upp julgranskulor som en bakgrund i fönstret.

Ska fundera mer på det...

Hur pyntar ni era fönster?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar