Kontakt

julmysigt@gmail.com

torsdag 23 oktober 2014

Någon som ska fira Halloween?

Nästa fredag är det Halloween (Alla helgons dag är på lördagen).
Vet att det är poppis att fira det både i skolor, barer och på privata fester.
Såg även reklam att Kolmården skulle ha ett Halloween event i parken.
Det blir ju bara mer och mer traditioner från USA som tar sig vidare till övriga världen.

Hittade dessa på Pinterest och jag tycker dom är häftiga, kanske lite sent för inspiration till Halloween men kanske hjälper det någon =D

Tyckte det var lite roligt, rulla ut pappret en bit,
rita dit en spindel och rulla ihop pappret igen.
Har du barnkalas och behöver godispåsar?
Varför inte ta plasthandskar ;-)





















Is till drinkarna?
Lägg i plastinsekter för en rolig effekt.

6 kommentarer:

  1. Min son och hans flickvän ska ha en Halloweenfest hemma, ska lämna tipsen vidare till dem :)

    SvaraRadera
  2. Roliga idéer, Godis i handskar kanske man skulle fixa till de barn som knackar på för bus eller godis :)

    SvaraRadera
  3. Det blir nog inget direkt halloweenfirande för mig, ska sitta på tåg hela dagen. Det är synd tycker jag, jag skulle önska att vi svenskar firade halloween mer. Varför inte ta chansen och fira högtider när vi kan? :)

    SvaraRadera