Kontakt

julmysigt@gmail.com

måndag 24 november 2014

Deppigt

Jag och mannen hade planerat att åka till västkusten i helgen som var.
Hade två julmarknader inplanerade, Tjolöholms slott och Liseberg.

Men efter resan till Dubai har det varit segt och det känns som att något är på g i kroppen.
Skulle kunna sova 24 timmar om dygnet, vill inte bli sjuk då vi har 3 julbord framför oss.

Längtar efter julbordet på Häringe Slott med övernattning på fredag.
Ska bli mysigt =D

Får köra Tjolöholm och Liseberg nästa år.

4 kommentarer:

  1. Åh jag fick en inbjudan till Häringe Slott men fick tacka nej då jag har så mycket jobb. Var lite tungt eftersom jag inte ens kommer hinna gå på särskilt många julmarknader i år heller :( Men jag hoppas du får en upplevelse!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synd att du inte kunde komma till Häringe.
      Hoppas på en mysig upplevelse.

      Radera