Kontakt

julmysigt@gmail.com

tisdag 25 november 2014

Handla julklapparna på nätet...

Det här med att handla julklappar kan vara ett stressmoment för många.
Jag själv gillar att handla vissa saker online så att man slipper trängas i butikerna.
Visst ger jag mig ut i butikerna nån gång innan jul men då vet jag med mig att nästan allt redan är shoppat och klart.

Har hittat en sida (Prylgrossen.se) med massor av roliga saker, såklart fastnade jag vid julavdelningen.
Massor av ljusslingor, granar och andra prydnader.

Jag har fastnat för ljusslingor och ljus som går på batterier samt har timer, man slipper leta eluttag och ha en massa sladdar som syns.
Att kunna ha stora blockljus "tända" utan att behöva blåsa ut dom är guld värt för mig.
Visst drar det batterier men jag kör med batterier som kan laddas.



















Drömmer fortfarande om en ny julgran, men då vi har väldigt lågt i tak så får det vänta tills vi bor någonstans med normal takhöjd.
Hittade den här, visst är den fin.



















Sidan har verkligen allt så jag ska börja leta efter julklappar.

Dom har 8 "teman" som man kan leta sig vidare på
Barn & Baby, Leksaker, Mobiltillbehör, Mode, Batteridrivna Ljus & Lyktor, Belysning, Julbelysning och Batterier.


3 kommentarer:

  1. Tycker själv att det är kul och mysigt att trängas i affären efter julklappar. Såklart är det inte så superkul att åka till någon stor galleria i Stockholm på en lördag men mitt under dagen på en vardag är jättekul och mysigt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vardagar på förmiddagen då är det lugnt och skönt.
      Men helgerna här i Stockholm är tyvärr kaos =/

      Radera
  2. Jag handlar det mesta på nätet och har gjort det i flera år. Så himla smidigt att slippa trängas och dessutom kan man ju handla när man vill på dygnet. Vilket bra tips det där med batteridrivna ljusslingor! Visste inte att det fanns. Perfekt för mig som inte har något eluttag utomhus på balkongen.

    SvaraRadera