Kontakt

julmysigt@gmail.com

lördag 13 december 2014

Fläng runt

Ja idag har jag och mannen flängt runt med alla andra ute bland butikerna.

Blir lätt stressad i när det är mycket folk ute på stan.
Så när julhandeln drar igång på helgerna så undviker jag gärna att shoppa.

Men ibland har man inget val utan man måste ut på helgen eftersom det är då man är ledig...

Så jag och mannen åkte först in till stan (Sthlm) där blev det NK och Åhlens som fick besök.

Sen vidare till Bromma för att handla på Martin Ohlsson och lunch på Max.

Och tillslut drog vi till Sthlm outlet i Barkarby för att kolla om Delicato hade något juligt och gott.

Det var mycket folk ute och det kändes som att många går med tunnelseende.
Jag försökte akta mig för folk men andra verkar inte bry sig dom går rakt in i en och springer vidare.
Dom kollar inte ens ner utan dom skiter i om barn hamnar i kläm.

Det var en bra dag men folk skulle behöca stressa ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar