Kontakt

julmysigt@gmail.com

torsdag 8 januari 2015

Renoverings sug efter jul

Är det bara jag som blir knasig när julen ska ut?
Jag får alltid lite inrednings ångest när julsakerna ska plockas ned i sina lådor.
Det blir ju alltid så mysigt hemma med julstjärnor i fönstren och julgranen som lyser upp mysigt.

Så när allt är bortplockat så känns det alltid så tomt hemma.
Och det slår aldrig fel, varje år när julen ska bort så får jag en enorm lust att renovera hela huset...
Haha skulle bli dyrt om jag skulle renovera varje år.

Kanske blir det en ny matta till vardagsrummet samt en ny köksbänk.

Tänk om man hade en mysig läshörna hemma.

2 kommentarer:

  1. Haha, nej du är inte ensam! Just nu ska vi precis lägga en beställning på ny sänggavel o nya fönsterlampor till köket o så ska vi leta nya köksgardiner :) Sen får det räcka för i år ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skönt att det inte bara är jag ;-)
      Imorgon ska vi till IKEA för att spana lite, får se vad som får följa med hem.

      Radera