Kontakt

julmysigt@gmail.com

tisdag 18 augusti 2015

Sommaren kan ta semester

Är det bara jag som längtar till dagar med klar och frisk luft.
Träd i vackra färger och möjligheten till att mysa med tända ljus.


Den här sommaren har varit väldigt konstig, kall och regnig och när man tillslut vande sig vid det och man tyckte att ok hösten du kan komma nu så hände det.
Japp sommaren kom...

Då är frågan, eftersom våren inte syntes till blir det då likadant med hösten?
Jag vill ju ha en mysig höst där man kan klä sig i mysiga tröjor och halsdukar.

Just nu sitter jag hemma och ute skiner solen men det är kvavt och klibbigt, inte det optimala...
Känner mig väldigt negativ just nu =D

Så sommaren du kan ta semester nu.

6 kommentarer:

  1. Jag håller med - är också redo för RIKTIG höst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att jag inte är ensam att tycka så =)

      Radera
  2. Håller med, hösten borde komma nu!
    Jag har gjort det lite höstigt hemma, bytt till mörkare gardiner och bytt ut ljusa färger mot mörka och det som är ett plus är att, har du persiennerna nere, så kommer inte solen in, det blir inte så varmt och du kan tända ljus och ha det mysigt :) dessutom är det et stort PLUS att det är kallt på mornarna/kvällarna och blir mörkt tidigare!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var ute och gick en promenad igår på kvällen och det var så skönt för då kom kylan och den friska luften krypandes.

      Radera
  3. Jag känner mig också helt klar med sommaren. Nu får gärna höst och vinter komma för min del :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi får hålla tummarna att hösten kommer snart.

      Radera