Kontakt

julmysigt@gmail.com

onsdag 30 september 2015

Ännu en bra jullista

Den här bra jullistan hittade jag på Bittes Jul.

Bästa julklappen du fått?
Oj bra fråga, favoriten är nog resan till Rom förra året med mamma och syster.

Du får ge en person en julklapp, vem skulle få och varför?
Min man, för att han är min man =)

Är det ok med en vit jul?
JA det är verkligen ok, här i Stockholm är det inte ofta vi får vita jular.

Kalle Anka ställs in, vad gör du?
Då skulle jag ta fram den på Youtube och ha min egen sändning =D

Vad gör du följande tider på julafton. 9:00, 13:00, 17:00 och 21:00?
9:00 Ligger i sängen och bara slappar, vill inte gärna lämna det varma täcket.
13:00 Fixar inför julmiddagen.
17:00 Äter julmiddag med familjen.
21:00 Om vi inte är klara med alla julklappar så sitter vi och slappar och bara umgås med varandra.

Paket i strumpan öppnas när?
Har inga julstrumpor, när vi var små fick vi ta ett paket på morgonen så att vi hade något att roa oss med.

Hur många julmarknader går du på?
Försöker hinna med så många som möjligt men minst 2.

När är det ok att köpa julklappar enligt dig?
När julen är slut är det bara att börja om, man kan aldrig vara för tidig ;-)

10 snabba

Hårda klappar/mjuka klappar
Grön jul/röd jul
Senap/sill (inget)
Alkohol/alkoholfritt
Skumtomte/chokladtomte
Julmust/Coca-Cola
Svensk julmusik/Gott och blandat
Plastgran/riktig gran
Sunes jul/Pelle Svanslös
TV jul/Sällskapsspel jul

2 kommentarer: