Kontakt

julmysigt@gmail.com

torsdag 24 september 2015

I väntan på doftljusen...

Har 4 juliga doftljus från Bath and Body Works.
Köpte med mig hem från semestern förra vintern, dom här hann jag inte elda förra julen.

Dom luktar supergott och har juliga dofter, tre väldigt olika dofter då en är åt det kryddiga hållet en är åt det parfymerad och den sista är mer fruktig.

Det tråkiga är att jag måste vänta i alla fall 7-8 veckor innan jag kan börja smyga igång dom, vill ju att dom ska räcka under julen.

Har börjat fuska lite med att smälta waxkakor från Yankee Candle med doft av julbak.

Har ni börjat med juldofter?

5 kommentarer:

  1. jag har bränt juldofter i några veckor nu :) bland annat vaxkakor från yankee candle jag också! det tycker jag faktiskt inte gör så mycket... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner likadant, det är ok att smygstarta med vakakor men jag vill vänta med ljusen.

      Radera
  2. Oh ja!! Här ska det dofta hela vägen fram till jul och även efter julhelgen:) Lyko har ju haft lite erbjudande på Yankee Candle så jag har laddat upp med juldofter:))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

      Radera
    2. Tack för tips då ska jag spana in vad som finns på Lyko =D

      Radera