Kontakt

julmysigt@gmail.com

tisdag 15 september 2015

Jullista från SantaBaby

Hittade den här roliga jullistan hos SantaBaby.

En perfekt julig dag.
Äter jag massor av Lussebullar =D
Dricker jag JULMUST i mängder.
Lyssnar jag Bing Crosby som sjunger jullåtar.
Tittar jag på Jul med Ernst.
Känner jag doften av mina juliga doftljus från Bath and Body works.
Är jag med min man och familj.
Bakar/lagar jag gärna något med saffran.


Dagen innan julafton ser ut såhär
En dag där jag bara slappar och tar det lugnt, slår in dom sista paketen och går förbi hos syster en sväng där dom förbereder mat och spelar Bingo Lotto.

På julaftonskväll brukar jag.
Firar till 95% julafton hemma hos syster med familj, så det blir julmat, Kalle Anka, paket och bara slappa.

På juldagen känner jag.
Lite tom, blandade känslor.
Skönt på ett sätt att allt är klart men samtidigt tråkigt att julen typ är slut...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar