Kontakt

julmysigt@gmail.com

torsdag 10 september 2015

Jul=stress?

Ibland kan jag känna att julen är stressig, jag vill hinna med så mycket juligt som möjligt på begränsad tid.
Skulle gärna åka land och rike runt för att spana in alla julmarknader.

I år ska jag hinna med minst 3 julmarknader (håller tummarna), alltid något annat som dyker upp.
Man ska hinna köpa julklappar, ta en julfika, äta julbord, gå på julmarknader......
Listan kan göras lång, plus att man bara vill vara hemma och mysa.

Blir ni stressade inför/runt julen?
Håller tummarna att jag hinner med flera julmarknader.

5 kommentarer:

  1. Japp, jag blir också julstressad, och gärna redan i oktober :)

    SvaraRadera
  2. Oh ja, jag känner mig redan stressad över allt jag vill hinna med! Men jag ser det som en positiv stress; allt är ju roliga saker som jag VILL göra och VILL hinna med:) Det är mycket värre när man stressar över negativa saker...

    SvaraRadera
  3. Brukar bli lite irriterad på mig själv efter julen, vill ju hinna med så mycket mer.

    SvaraRadera
  4. I år skriver jag upp allt juligt i månadsblad och ska försöka se till att det blir något varje månad fram till jul för att inte december ska bli så stressig. Finns julmarknader i oktober och mitten på november tack och lov!

    SvaraRadera