Kontakt

julmysigt@gmail.com

onsdag 9 september 2015

Ont i magen...

Igår och idag har varit jobbigt, har haft ont i magen och det tar tid innan det släpper helt.

Hade stora problem med gallan en längre tid, men i april opererades den bort och sen fick jag ett nytt liv.
Men nu har magen börjat krångla igen fast på annat ställe, det bara smäller till och sen rinner svetten och det gör grymt ont.
Det värsta går över efter nån timme men är fortfarande öm i magen 24 timmar efter, så nu blir det väl till att börja leta fel igen hos läkaren.

Jaja, medan jag tycker synd om mig själv så läser jag julbloggar och kollar på juliga program på tv.

Så nu har jag gnällt lite =D


2 kommentarer:

  1. Det lät inget kul! :( Hoppas det går över, eller att de hittar nåt fel som man lätt kan fixa! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack =)
      Får hålla tummarna att man kan hitta felet.

      Radera