Kontakt

julmysigt@gmail.com

lördag 12 september 2015

Vädret förvirrar

Blir inte riktigt klok på vädret.
På morgonen är det kallt men sen på dagen kryper det upp mot 20 grader...

Eftersom det har varit varmt så länge så har vi inte slagit på värmen hemma.
Det gör att nätterna och morgnarna är kalla, tycker att det är mysigt att bädda ner mig under täcket för att bli varm.

Och när jag går upp så blir det på med tjockare myskläder och en filt i soffan.

Det svåra är kläderna när man ska ut, det går från att man måste ha varma kläder till att man börjar svettas pga dom varma kläderna.

Nu vill jag ha riktig höst...

2 kommentarer:

  1. Jag håller med, det är jätteirriterande! Man kan liksom varken gå och bada eller ha höstkläder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu håller jag tummarna för att hösten ska komma =D

      Radera