Kontakt

julmysigt@gmail.com

fredag 30 oktober 2015

Oktoberutmaningen dag 30

Tio juliga saker vi inte vet om dig än:

Oj vad kan det vara.


  1. Jag gillar nog julen mycket mer än jag säger till folk
  2. Om jag kunde skulle jag kunna ha julpyntet uppe mycket längre än vad jag har.
  3. Tycker att det är tråkigt att inte ha nån kompis som är lika julig som jag (tur jag har er andra bloggare/läsare)
  4. Hade jag haft mer pengar så skulle huset svämma över av julsaker.
  5. Drömmer om att hitta dom perfekta jullakanen i flanell.
  6. Drömmer om att fira julen i en mysig stuga i fjällen.
  7. Skulle vilja ha en ENORM julgran.
  8. Börjar lyssna på julmusik i augusti.
  9. Skulle mer än gärna börja julblogga i juli.
  10. Skulle vilja ha en julbloggar träff.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar