Kontakt

julmysigt@gmail.com

måndag 9 november 2015

Julutmaning med Maries strålande jul

Hittade en julutmaning på Maries julblogg Maries strålande jul.
Utmaningen går ut på att under första advent ta ett nytt foto varje timme och publicera det på era bloggar eller andra sociala medier.

Såhär skriver Marie.
"Jag har en utmaning till alla julbloggare som vill vara med. Gör en EFIT på första advent. EFIT = Ett Foto I Timmen. Jag har gjort det några gånger och det är jättekul att titta tillbaka på några år senare vad vi gjorde under dagen. Det blir en liten fotodokumentation på dagen. För att nå ut till fler julbloggare får ni gärna tipsa om utmaningen ifall ni vill delta, man fotograferar alltså sin dag med foton en gång i timmen den tid man är vaken på det man håller på med just då, sedan väljer man ju själv vad och när man vill blogga. Antingen om man vill blogga en gång i timmen eller som jag brukar göra en sammanfattning på dagen med ett litet kollage. 

Jag kommer att göra ett samlingsinlägg med alla som deltar, för att få en länk i det inlägget skickar du ett mail till julen@gladers.net med en direktlänk till ditt EFIT inlägg, du skickar alltså mailet efter den första advent när du har gjort ditt inlägg :)

Hoppas att ni tycker det låter kul och vill vara med. Här kan du se mina tidigare EFIT inlägg."

Låter ju hur roligt som helst, ska försöka vara med det svåra blir att komma ihåg att ta bilder varje timme.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar